Ukkoverkkojen asiakaspalvelu palvelee arkisin 9-16. Sekä verkon häiriötilanteissa myös muina aikoina. Ota yhteyttä asiakaspalveluun kaikissa palveluiden ja verkon käyttöön liittyvissä ongelmatilanteissa.

Tutustu alla oleviin Usein Kysyttyihin Kysymyksiin ennen yhteydenottoa asiakaspalveluun.
Voit lähettää meille kysymyksiä myös tämän lomakkeen kautta.

ONGELMATILANNE

Yhteys lakkasi yllättäen toimimasta tai sen laatu on heikentynyt, miten toimin?

Käynnistäkää reititin uudelleen irrottamalla sähköjohto. Jos tämä ei auta, palauttakaa reitittimen tehdasasetukset.

Jos ongelma ei ylläolevilla toimenpiteillä ratkennut, asiakaspalvelumme auttaa mielellään ongelman selvittämisessä. Palvelun nopeuttamiseksi kannattaa selvittää seuraavat tiedot jo ennen yhteydenottoa:

  • Vian kuvaus
  • Käyttöosoite tai koordinaatti
  • SIM-kortin numero (IMSI)

Voit lähettää meille kysymyksiä myös sivun lopussa olevan lomakkeen kautta.
Sähköposti: asiakaspalvelu@ukkoverkot.fi
Puhelin: 09 856 46336


USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Kiinteä ja julkinen IP-osoite

Ukkoverkkojen liittymään on saatavilla kiinteä julkinen IP-osoite esimerkiksi IP-kameroita varten. Ota yhteyttä myynti@ukkoverkot.fi

APN

Ukkoverkkojen liittymään on saatavilla räätälöity APN-ratkaisu. Ota yhteyttä myynti@ukkoverkot.fi

Voiko Ukkoverkkojen liittymää käyttää mokkulalla?

Ukkoverkkojen liittymää ei ole mahdollista käyttää mokkulalla.

Vastasimmeko kysymykseenne?


Jos emme, ota yhtettä